29 May 2012

42. Περιήγηση γύρω από τον υπερβατικό πυλώνα της μοναδικότητας.

Κινούμαστε μέσα σε έναν κύκλο ροής από γεγονότα που εναλλάσσονται σαν λαμπιόνια μέσα σε ένα ηλιακό σύστημα φτιαγμένο από κάποιον άγνωστο. Η έλξη που δημιουργείτε μεταξύ δυο προσώπων είναι μια από τις μεταβλητές που αλλάζει την ροή που ακολουθούμε. Η ροή συνεχίζει πάντα όσες μεταβλητές και αν εισαχθούν ή αφαιρεθούν και πάντα έχει κατάληξη.

Η μεταβλητή που άλλαξε την ζωή μου τελευταία έχει όνομα, σάρκα, οστά και μια ξεχωριστή προσωπικότητα (η περιγραφή χρειάζεται κάτι περισσότερο από λέξεις για να είναι ακριβής). Ήρθε ενώ δεν το περίμενα, ήρθε όταν το είχα ανάγκη ποιο πολύ από ποτέ. Όταν θυμάμαι το πως συνέβη, φαντάζομαι τον εαυτό μου σαν κάποιον απελπισμένο άπιστο που προσεύχεται για ένα θαύμα. Οι ουρανοί να ανοίγουν και από μέσα τους να εμφανίζετε αυτή με φτερά αγγέλου και φως τόσο δυνατό που καθαρίζει το σκοτάδι γύρο μου.

Μια μεταβλητή τόσο απλή άλλαξε την ροή μου εντελώς. Όνειρα που είχα θαμμένα βγήκαν ξανά στην επιφάνεια ελπίδες , προσδοκίες για το μέλλον πέρα από τα όρια που είχα περιορίσει τον εαυτό μου. Όλα μου φαίνονται δυνατά.



No comments:

Post a Comment