5 Jun 2012

23. New Slag

Κοιτάζω στην όμορφη ζωή που ίσος είμαι καταδικασμένος να μην βρω ποτέ.

Το ξέρω πως με αγαπάει και είναι τέλεια είναι ένα από τα ποιο όμορφα πράγματα που μου έχουν συμβεί ποτέ, μου δίνει ένα λόγο να ξυπνάω το πρωί. Ένα χαμόγελο της είναι αρκετό για να είμαι χαρούμενος για το υπόλοιπο της ημέρας. Ακόμα και μετά από 3 μίνες νιώθω πεταλούδες όσο την περιμένω να έρθει. 

Όμως δεν πρέπει να δένομε τόσο πολύ, γιατί κάποια στιγμή θα με βαρεθεί. Όλοι με βαριούνται. Απλά είναι τόσο δύσκολο να αποδεχτώ πως όλα έχουν ημερομηνία λήξης. 

Το μάτι μου πονάει και τα δάκρυα το κάνουν να τσούζει πιο πολύ.
Ο Κράτος μου κρατάει συντροφιά.
Τον αγαπώ πολύ.
Ίσος αυτός να μην με αφήσει.
Και ας είναι απλά ένα σκυλάκι.
Μου δείχνει πιο πολύ αγάπη από πολύ κόσμο.

No comments:

Post a Comment