12 Jun 2012

42. Caring Is Creepy



Υπάρχουν στιγμές που νιώθεις μια τεράστια μάζα να στέκεται στον λαιμό σου και τίποτα δεν μπορεί να την κάνει να φύγει. Όσο και αν καταπίνεις, όσα τσιγάρα και αν κάνεις αυτή μένει εκεί. Όταν νιώθω έτσι παίρνω την μηχανή και γυρνάω, σκέφτομαι και σκέφτομαι, μέχρι να τελειώσουν όλα τα σενάρια στο μυαλό μου και να ηρεμήσω.

Ζηλεύω όταν την βλέπω να μιλάει με άλλους, εντάξει δεν θα της έλεγα ποτέ τίποτα απλά δεν ξέρω τι να κάνω. Ιδικά όταν διαβάζω να λέει κάποιον πως είναι όμορφος. Χα. ένοιωσα τόσο άσχημα τόσο χάλια, σαν ένα μαχαίρι να θάβετε βαθιά στο στομάχι μου. Η κοπέλα μου να λέει σε κάποιον άλλον πως είναι όμορφος. Το ξέρω πως ίσος υπερβάλω αλλά έτσι είμαι εγώ, και αυτό με στεναχωρεί.

Μακάρι να μπορούσα να πω κάτι.

Καλύτερα να το ξεχάσω.

No comments:

Post a Comment